Yeni gelen bebek

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler

    Düşünün ki o çok doğmasını istediğiniz bebek özürlü doğdu.Biliyorum çok acı bir konu başlangıcı bu.
    Ama bu beklenen bebekteki hayallerden başlayıp konuyu başka yere taşıyacağım.
    Ne büyük bir 'eza'dır ebeveyne o özürlü çocuk.Sevmemeyi başaramayacağın ve her temasında canından
    can götüren.Ebeveyn hep kendini suçlar ilk başlarda.Ben karnımda ölen bebeklerimde yaptım.
    Doktorlar buna doğal seleksiyon derler.Yaşamaması daha hayırlı olan bozuk organizmayı bedenin
    reddetmesi diyorlar.Gel de onu karnında büyütene anlat.
    Peki diyelim ki risklerine rağmen o bebek bir savaşçı idi ve doğdu.Sağ salim olduğunu anlayabilene kadar
    geçen zaman ebeveyne eziyet değilmidir?Hatta bazı bilinçsizler o kan bağını,o evlat sevgisini
    yaşamayıp göz ardı edebilir mi bebeklerini?
    Esas konuma döneyim.Biliyorum sağlıklı ve hatta fazla sağlıklı ve zeki bir çocuk sahibi olurken
    söylemek acımasızlık.Ama sevmediğim insanların bu tarz çok acı veren sorunları olduğunda
    istemeden 'bak ne yaptı ki cezasını buldu' diye düşünmemi engelleyemiyorum.Farkındayım,ebeveynin kötülüğünün
    kefaretini bebekler ödememeli.Ama engel olamıyorum. Bu da benim kişisel defectim:(

    Siz de Yorum yapın