Flörtöz Tavşan

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Erkek : E
    Kadın iç sesi : K
    Üçüncü yancı olan kadın şahıs :Çıtır : Ç ( not: her dialogda çıtırın kimliği farklıdır )

    Ç-bir paket sigara alabilir miyim ( büfeciye diyor )
    E-buyrun bendekini alın ( tesadüf ki o da büfeden sigara alıyor,ve yine tesadüf ki aynı marka sigara elinde büfeci tarafından verilmiş durumda )
    K-ahha bak yine fırsatı yakaladı
    Ç-eki ehhiiee ayy çok mersieaaa zahmet oldu size,beklerdim
    E-aa sizin gibi bir hanım bekletilmemeli bence.buyrun siz.Ahmet abi alsana hanımdan sigara parasını bak bekletiyorsun cık cık...
    K-yok bunların genetik koduna hadım özelliği yerleştirsek anca adam olurlar.


    E-bir demet nergis alabilirmiyim lütfen...
    Ç-e be güzel abim hangi güzel kıza alırsın,yeter mi ona bi demecik çiçek? ( Ç çiçek satan çingen genç kız )
    E-e senin güzel hatırını mı kıracağım ,bir demet de sümbül ekle bari .Ama bak şu kadar vereceğim
    Ç-aaa kurtarmaz güzel abim valla maliyeti bile değil.iki demet şu kadar
    E-hadi bakalım senin tatlı diline olsun o para çiçeklere değil.al.
    K-ööerhhhh yuh bee çiçekçi ama bu ya.ver paranı al geç çiçeğini kardeşim.bununla da mı yani!

    Ç-ay Tijenciim valla bıktım artık.Bu benim adam hayatta laftan anlamıyor,yapma diyorum ,bak artık taşmak üzere diyorum ,o hala aynı bildiği yolda ilerliyor.
    T-e şekerim demek farklı bir yöntemle anlatabilmen lazım.her adam anlamıyor işte bak şöyle denesen bla bla bla.. ( Tijen oluyor kendileri )
    E-ahaha bak yine benim hanımdan püri saf mantıklı önerileri dinliyorsun.ben sana demiyormuyum senin gibi bir kadına bunları yapıyorsa o adam adam değildir.bak çevrene başka sana değer verecek ne adamlar var .
    Ç-ayy eki ehhieee di mi ama bilmem kim bey.ay Tijen diyorum sana şu senin kocan bi başka diye ( göz süzme civildeme efekti )
    K-ahahha yeter ama yaa gözümün önünde hem de,hem de şu salak kadına .olmaz ki ... ( Tijenin iç sesi)

    E-işte bu şarap da Şili bilmemne bağından olup kırmızılar arasında en iyi bilmem kaçıncı sene ödülü almıştır,bla bla bla...
    Ç-ayyhhh E bey ben anlamam ki hiç şaraptan.size soruyorum ama siz ne tavsiye ederseniz beğeniyorum.da işte bu akşam şaraptan anlayan arkadaşlarım var yemeğe.o yüzden daha bi özendim de sordum
    E-bakın ben size telefon numaramızı vereyim ,oldu da açtınız şişeyi bir sorun oldu hemen değiştirtirim ,başka bir tane gönderirim.hem istediğiniz zaman arayabilirsiniz
    Ç-ayyy çook mersiiiii ben de hep alacaktım numaranızı da unutuyordum.buyrun bu da benim cep numaram
    K-olduuuu telefonunu da aldı.benim burada olduğumun farkında değilmiş gibi davransaydı bari zahmet edip :(

    E-efendim bu videolar kahpe muhalefetin bana attığı bir çamur olup beni değil siyasi hayatımı hedeflemektedir bla bla bla...
    Ç-e ama sevgilim yatarken böyle demiyordun.hani boşanınca partiyi birlikte iyi günlere taşıyacaktık,hani ben senin dava arkadaşın ,yoldaşın ,aşkındım?
    K-bi çüküne sahip çıkamadın kahrolası herif,üstüne sahip çıkamadığın yetmezmiş gibi bir de yakalandın,hepsinin üzerine bir de beni seni arkalamak durumuna soktun.hele bir zaman geçsin çıkartırım ben bunun acısını senden...


    Diyaloglar arttırılabilinir.Bunlardan anlayabildiniz mi bilmem ama özetle dersem ki ;bu her daim her ortamda her kadınla flört edebilen erkeklere sinir oluyorummmm.
    Bunlar marketteki kasiyer kıza,taksi çevirirken taksi bekleyen kadına,sevgilisine,karısına,çiçekci kıza yani 2 bacak bir etek olan her kadına aynı şekilde yakın ve sıcak davranan erkekler.Onlara sorsanız yaptıkları kötü hiç bir şey yoktur,sadece herkese kibar ve samimi davranıyorlardır.E sorarsınız o zaman kapıcı Kazıma niye aynı davranmıyorsun diye ve cevap alamazsınız.Kendini zeki mi zanneder,dayanılmaz çekici olduğuna mı inanır,yoksa her kadınla şansını mı dener bilinmez.Hani ben bi yem atayım da nereden ne çıkarsa diye düşünüyorlar sanırım.Ama şu var ki her insan kendini özel hissetmek ister.Aynı anda herkese aynı ortamlarda dahi mavi boncuk dağıtan bir adamla olan kadının kendini özel hissedebilmesine imkan yoktur.Karısı ya da sevgilisini de marketteki kızla aynı yere indirgiyordur.Ve hem sevgilisine hem fıstık barmen kıza hem sokakta yol verdiği kadına aynı şekilde davranan erkekler biz akıllı kadınların gözünde açgözlü,komik,inanılmaz ,güvenilmeyen durumuna düşüyorlar.İnanıyorsunuz bir süre sonra "o ya da ben fark etmiyormuşum demek " fikrine.

    Güvenilmeyen kıstasına soktuğunuz anda da o erkekten uzaklaşmaya başlıyorsunuz.Aradaki bağın türü ve uzun süredir olup olmadığı ise bu uzaklaşma sürecinin sancı düzeyini belirliyor.Sevip de bir hayat paylaşmışsanız süreç çok sancılı ve acılı geçiyor,eğer yüzeysel bir ilişkiyse para mı saydım tohumuna deyip başka erkeklere ehrrmm pardon başka denizlere yelken açabiliyorsunuz.

    Özetle erkek genetik kodunda poligam özelliğin yattığını,flört etmenin ,başka kadınlar tarafından beğenilmenin onlar için güçlü bir dürtü olduğunun farkındayım.Tee avcı-toplayıcı zamanlarımızdan genlerimize kazınmış özelliklere göre; kadın cinsi yükseltip mevcut olan en iyi döl ile türün devamını sağlamayı amaçlarken ;erkek mümkün olduğunca çok döl dağıtıp türün herhangi bir şekilde azalıp yok olmamasını sağlama amacındadır.Ama gözünüzü seveyim, bunca milyonlarca yıl geçmişken aradan ; lütfen bunu artık daha zekice yapın!!!

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. su says:

      budur ! :)

    2. Adsız says:

      Yazının ana fikrini vesairesini bi yana bıraktım... (okuduğumu anlayabiliyorumdan otesi olmaz)

      Oyle bi yazıki bu;

      ''Bak aslında eee şey burda dikkate alınması gereken bir konuda...'' diye iki kelime oyunu yapabilme çabası içersinde boğulmakdan korktum.

      Şimdi beni düşündüren len bu hatun milleti bu kadar derin ve ince düşünebiliyomuydu kaygısı oldu...

      Aha size bi itiraf valla yorumu adsız olarak yollamam dahamı uygun olurdu ki lan acaba?

    3. Sis says:

      Hiç bir erkeğin hiç bir zaman düşünemeyeceği kadar derin ve ince düşünebiliyoruz maiciğim :)

    4. Adsız says:

      Çoğul konuşmasan daha bi samimi mi olurdu ne :)

    Siz de Yorum yapın