ATEŞLE OYNAYAN KIZ

    Yazan: kukis Etiket: »
    Beğeniler




    Sieg Larson

    ATEŞLE OYNAYAN KIZ MILLENNIUM II İlkinden daha etkileyici ve daha şaşırtıcı Bu roman okurları esir edecek.

    Ekleyen Yorumu:

    Muhtesem sürükleyici bir roman , 'Ejderha Dövmeli Kız' dan sonra boyle bir performans beklemezdim, yazari da biraz arastirdim, 53 yasinda vefat etmis bu romanlari 10 kitap halinde set olarak yapacakmis ama ne yazik ki derleyemeden vefat etmis, bundan sonraki kitabi 'Arı Kovanını Tekmeleyen Kız' i buyuk bir merakla bekliyorum. Ama bu kitabi okumadan ilk romanını okumakta fayda var...


    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Adsız says:

      ilk kitabı bitirdiğimde ikinci kitapta ne anlatılabilir diye sorguladığım için kendimi kötü hissettim.ve şimdi müthiş bi heycanla üçüncü kitabı bekliyorum..
      muazzam bi kurgu kabiliyeti..
      yazarı takdir ediyorum..

    2. Adsız says:

      beğendim her şeyi güzel

    Siz de Yorum yapın