İz Bırakan Kitap Cümleleri

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Uzun süredir ilgilenemediğim blogumla sonunda tekrar buluştum. Çok yoğun ve tatsız geçen bir süreden sonra birikmiş blog yazılarımı yazmaya başladım. Bu yazımda ilk defa sizleri bir başka blogla tanıştıracağım. Genelde sevmem blog tanıtımı yapmayı ama bu blog bence başarılı olup bir yerlere gelecek bir blog. Kurucusu da rica edince yazmadan geçemedim.

    Efendim blogun adı İz Bırakan Kitap Cümleleri. Kitapları hepimiz okuruz ve çoğumuzun aklında o kitaplardan bir kaç dize kalır. Bazı satırlar sonsuza kadar çoğunluk beyinlerde iz bırakacak kadar dokunaklı ve anlamlıdır, bazı satırları ise cümle sonuna geldiğimiz anda daha önemli satırlarla yer değiştirmek üzere beyin denen hard diskimize kayıt bile etmeyiz. İşte bu blog böyle akılda kalası satırlara yer veriyor. Benim açımdan eşsiz bir kaynak neden derseniz çok sık başıma gelir, gecenin bir vaktinde bir cümlenin veya bir film sahnesinin aklıma takılması ve saatlerce onun kaynağını hatırlayamamak.

    Blogun Facebook sayfasını ziyaret ederseniz eğer oradaki oluşumun daha eskiden başladığını göreceksiniz. Kayda değer bir blog diyor ve sevgili Şehnaz'dan bir ricada bulunmak istiyorum. Blogu friendconnect ile takip etmek isteyenlerin de hatırlanılıp uygun widgetin konulması ricasıyla. Başarılar İz Bırakan Kitap Cümleleri ve Şehnaz.

    Siz de Yorum yapın