Agrasifim...

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Okullar açıldı. Sevgili oğluşumla dakka bir gol bir yaşadık. Olay şu. Bu adam deve misali ayda 3 cm. boy attığından ( Ki daha ergenliğe girmedi yani, hani erkek çocuklar bir senede 15 cm. falan boy atarlar ya; hah biz daha ona gelmedik. Deve yavrusu işte...) pantolonlar dört aydan dört aya kısalıyor. Hep önceden alırdık, bu sene forması değiştiği için alamadık önceden. Neyse okula gidildi, öğle tatilinde okula yakın mağazada uygun beden bulunamadı, akşam Beşiktaştaki forma satan yerlerden alındı. Şimdi hep boyu uzun alırım ben pantolonlarını, ki en azından altı ay giyebilsin. Haliyle bu pantolon da uzun. E ama vakit yok paçalarını kısaltmaya terziye vermeye. Sabaha giymesi lazım çocuğun. Lan iş mi dedim, annem hiç terziye mi verirdi, yaparım, ne ki alt tarafı paça bastırmak. Cidden kolay bir iş zaten.

    Ekabir padişah yavrusunu hesaba katmamışım...


    Oğlan ( O diye anılacaktır ) - Anne bence pek olmamış gibi.
    Ben yani Anne ( B diye anılacaktır )- Nesi olmamış oğlum, boyu tamam işte,ütüleyince de işi bitecek.
    O- Ya ama büzük büzük olmus ya dipleri
    B- Oğlum dur daha ütülemedim

    Ütü sonrası...

    O- Anne olmamış bu yaa, bir daha yapsan
    B- Lan eşek sıpası, daha baban 15 senede bana diyemedi bu olmamış tekrar ütüle diye. Çok biliyorsun sanki ütülü paçası halledilmiş pantolonu. Allaam kim öğretiyor be sana bu lafları...
    O- Ama anne bak olmamış eğri duruyor dipleri.
    B- Giyme oğlum , çıplak git okuluna...

    Hayır bana bu veletten önce bu lafı diyen tek erkeği ben şimdilerde boşadığım adam diye adlandırıyorum. Olmamış bu gömlek tekrar ütüler misin demişti. Ben de gömleğin kol manşetlerini avuçlarımda buruşturup " Hihihi aşkısı bak ben yeteneksizim, madem sen olanla olmayanı ayırd edebiliyorsun; ne dersin artık ütüleri sen mi yapsan ki " deyip atıvermiştim gömleği ortaya. Kimden öğreniyorsunuz be bunları erkek milleti?

    Off herkes bildiği işi yapsın.

    Fark ettim ki bi de; ben gözüme teması kötü gözüken bloglara giremiyorum. Takip edemiyorum. Kötü gözükürkenden kastım şekil , şemal, renk seçimi falan değil. O zevke bağlıdır. Ben mesela magazine tarzı denen her şeyin ana sayfada görülebildiği temaları severim, yazıların ard arda ana sayfada dizildiği temaları sevmem.

    Beni rahatsız eden şu: Mesela header resmi temada 900 px olarak tanımlanmış, arkadaş koymuş oraya 1200 px resmi. Resim taşmış etmiş. Ya da; side bar vardır, ya da yan sütunlar diyim. O sütun genişliği 110 px , sahip koymuş oraya 260 px genişlikte bir resime bağlantı. Off sinir oluyorum işte, giremiyorum o bloga, batıyor bana. Hele az biraz yüz bulursam blog sahibinden; yapalım edelim falan diye haddimi aşıyorum. Ya o upuzun uzanan etiketler , kahrediyor beni. Şekilcimiyim neyim; aslında önemli olan içerik farkındayım. Ama sırf bu tema sorunsalı yüzünden sadece readerdan takip ettiğim bloglar var ya...

    Bu da böyle bir iç dökülmesi oldu bloga.
    Var mıydı yapılacak blog, kırılacak oyun, hack falan hani ?
    Agrasifim...İdare edin :)

    Not: Google da " pantolon ütüsü " aratıp görsellerde FETOyu bulan tek talihsiz ben değilimdir umarım. ne bu be?

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. su says:

      yazıdan çıkan ana fikir:
      şekoma bu sıra fazla gözükmeyin yada ne dese hı-hı sen haklısın diyin..bide şu sıra asla ve asla pc problemleri,oyun hata veriyo napmam lazım vs.gibi konu başlıklı sorular sormayın.ha ne zaman gibi geçecek,kazım koyuncu çalmayı bırakınca sanırım :D

    2. Sis says:

      ahahah kumam yaaa, çözdü beni yine :)

    Siz de Yorum yapın