Ben Bugünlerde Neler Öğrendim ?

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    * Dostun her daim her şeyden öte olduğunu

    * Kimseye güvenmemeyi, tekrar, yeniden, yüz zrilyonuncu defa

    * Aşkın yalan olduğunu, tekrar olacak ama, yine, yeniden, yüz zilyonuncu defa

    * Şişede durduğu gibi durmadığını...

    * İçmeyi bilmenin bir sanat, benim de bu sanatta iyilerden olduğumu

    * Uykusuzluk sınırlarımda şimdiye kadarki kendimin hiç bir şey görmemiş olduğunu

    * Bir şekilde küçülürken de büyümenin mümkün olduğunu

    * Beyaz atlı... Aha dur bunu yazmıştım.

    * İstanbul' da yağmurun yarattğı kaosu

    * Dünya ipine, ahret sikine denen deyimin gerçekten yaşam tarzı olabildiğini

    * Hiç büyük konuşmamak gerektiğini, kendime bu lafı dedirtmem derken akabinde sana sormadan daha beterlerinin söylenebilmesini

    * Kanaya kanaya artık bir gün kabuk tuttuğu için kanayamayacak bir kalbin hayal olduğunu

    * İnsan olmak denen acılı süreçte attığım bir adımın daha beynime kazınırken verdiği acıyı...

    Bu da yazıya dekor.Efeler gibi ya, budur...

    5 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Ben de,
      Birisi ile gülmek, onu anlamak, onun için harbiden üzülmek için
      Yaşama bakış açısının, tarzının, zahiri bazı şeylerin benzer olmasının gerekli olmadığını...
      Onunla gözgöze gelmenin fiziken birlikte olmanın illa ki şart olmadığını...
      Bir kez daha anlamış oldum.

    2. Adsız says:

      aman ne çok ağlamişsin.yeni mi öğrendin yau insanların ne olduğunu.dur diğer yazdıklarını da okuycam.
      sara

    3. su says:

      süper bir yazı yazmışın yine..imzamı atabilirmiym altına ?

    4. Sis says:

      @Asumancığım,
      Karşılıklıyız bu konuda emin ol, güzel olan seni keyiflendirmiş bir şeyler yazdığında sanki ben keyiflenmişim gibi seviniyorum. Seni üzen bir şey yazdığında sana " du sen çekil geri ben döverim " demek geliyor içimden.

      @sara

      Yok yeni öğrenmedim de her seferinde mi sil baştan can yakar yahu?

      @şekom,

      Benim yazım senin yazın kumacım:D

    5. MeDiKaL says:

      Ben de olmuyorsa zorlamamak gerektiğini öğrendim. "Olsun istersin…
      Hatta olsun diye yapılması gerekenden daha da fazla üstelersin.

      Aşktır ; değer verirsin, ödün verirsin, sevgiden de öte saygı gösterirsin, olmayacak kaç şey varsa bir
      araya bile getirirsin…

      Bakarsın, ne anlattığını anlayabilmiş (?) ne de çözüm için bi’şeyler yapma gayretinde.

      İştir ; sabahlarsın, “olsun” diye ailenden çaldığın zamanı oraya verirsin…

      Dosttur ; hayatta kimseyi dinlemediğin kadar dinler, kendine ayırmadığın onca şeyi “O’na” ayırmaya çalışırsın…

      Sonra olayın içinden kendini çıkartır şöyle karşıdan yaptıklarına bir bakarsın… Bakarsın ki her şey başladığın gibi!

      Olmuyorsa, olmuyordur!

      Gönlün rahat mı?

      Elinden geleni yaptın mı?

      Cidden olmuyorsa zorlamayacaksın…(Can Yücel)" ı öğrendim. Ve zorlamadım. :)

    Siz de Yorum yapın