27 Şubat – Dünya FMK Günü!

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Yılını doldurdu bu hareket. Şimdiye kadar afişe etmedim kendimce,bana özel kalsın istedim bencilce. Hani laf vardır, ayıp da gizlidir iman da iyilik de. Bu ama sadece iyilik değil, aynı zamanda muzuratlık. Olur da duymamış olanlar varsa diye.
    Aşağıdaki link sizin FMK olayı nedir öğrenmenizi sağlayacak.


    ben faili meçhul kıyak hareketiyim, tıkla bana


    Bu pazar evimde ve semtimde olmayacağım. Ama önceki gecesine planlanmış kızlar arası pijama gecesinde bunla ilgili süper fikirler yaratacağız diye düşünüyorum.
    BTW allam nolur yardım et de yemek yiyebileyim, yediğimi kusmayayım. Korkuyorum nan ölcem diye:(

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. FMK ya bayıldım ve ben de düşünmelere başladım bile. Lakin sen niçin kusuyorsun kuzum?
      Şakaya vurmak istedim ama aslında çok merak ettim. Midende neler oluyor?

    2. Unknown says:

      Faceye giremediğim için ben faili meçhul kıyak hareketiyim, tıkla bana 'ya bakamadım ama bakacağım en yakın zamanda.
      Miden e söyle uslu dursun az az ara ara yavaş yavaş ye üşütmediysen eğer umarım önemli bir rahatsızlığın yoktur.

    3. evrim says:

      Ne güzel bir günmüş o öyle Sis ilk kez duyuyorum.. Hemen print hemennn..
      Bu arada sinirsel bir mide hareketi olaral algıladım ben ama? :(
      Hmmm.. Sana şifa gerek.. Enerji gerek..
      E.

    4. Sis says:

      Arkadaşlar stresim mideme vuruyor, vurunca da kusuyorum. E eski zaman kadınları kibar kibar ince hastalık falan olurmuş; bendeniz odun ancak kusmayı becerebiliyor:DD

      FMK hareketi süper ve insana kendini hem iyi hem eğlenceli hissettiren bir olaydır :)

    Siz de Yorum yapın