KEYFİM VE KEŞFİM

    Yazan: d@phne Etiket: »
    Beğeniler



    Bu aralar bahar kendisini tam gösterdi, hayat da yolunda gidiyor derken keyfim yerinde. Yine de alakasız şarkılar dinleyip vuruluyorum sözlerine. Günlerdir döne döne dinlediğim bir şarkı bu. Paylaşmak istedim. Ankara'nın efsane gruplarından biri olan Pilli Bebek söylüyor. "Bak"




    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Sis says:

      güzel güzel, dinlenesi müzik.

    2. su says:

      behzatıma çeme başladığın zaman bu grubun şarkılarını bol bol dinleyeceksin şekom :)hepsi birbirinden muhteşem....

    3. Sis says:

      Başlıycam şekom behzatına çene :DDD ( ahan da lastikli Türkçe bak:D )

      Yaz bi gelsin işler durulsun ilk bölümden başlıyorum valla.

    4. d@phne says:

      ben bir başladım kendimi 26. bölümde buldum. behzat ç maratonu yapıyorum. he he adam sms çekmeyi bilmiyo :D

    Siz de Yorum yapın