Tekrar Başladı Blog ve Yaşam

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    I am back diycem de özü aslında şu: blog açıldı tekrar.
    Konuyu bilmeyenlere bir özet geçeyim niye kapalıydı diye.
    Az biraz gölgem bile olamayacak birilerinden çekindim ,yaşadığım belli bir sürece zararı olur diye. Sonra gördüm; ne gölge ne insan, yok yani bana verebileceği zarar.
    Ben düzgün insanım deyip düzgünlüğü sadece kendi yaptıklarında görenlere değer verdim bir süre. Kendimi adadığımve sorguladığım bir süreçti sanırım. Öfkemden hala kurtulmuş değilim. Ama artık öfkemi bilinçli yöneltiyorum.

    Soooo well come back people/ hoş geldi geri gelenler...
    En sevdiğim uyanış müziklerinden biri...




    Bu da daha önce koyduğum bir video.Ama bahada başlamayı anlatıyor. hadi yeniden...


    6 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Hoşgeldin Sis, özlemiştik seni...

    2. Sis says:

      Canım Leylak teşekkür ederim. Hep bana en sevmediğim şehri en sevilecek şekilde anlatıyorsun ya..
      Bir gün kapına dayanacağım hani nerde o sevilecek şehir diye:)

    3. Canıım hoşgeldin. Çok sevindim.

    4. evrim says:

      Welcome back Sis! :)

    5. d@phne says:

      hehe ben demiştim daha iyi diye :))

    6. Sis says:

      merci arkadaşlar.
      gerçi zaman gösterecek ne şekilde geri geldiğimi.içimdeki öfkeyi ve kırıklığı yansıtmayıp eğlenceli olmaya devam edebilirim umarım.

    Siz de Yorum yapın