Futbol, Top, BJK,Business

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Yakın bilenlerin malumu, benim tükkan BJK taraftarının bir nev-i mabedi ya da mabed demesem de sürekli uğrak yeri. Benim futbolla hiç alakam olmaması, hatta futboldan hiç hoşlanmadığımı bilmeleri, eşimin Fenerli olduğu halde bunu hiç çaktırmaması, ve belki de en önemlisi müşteri velinimettir deyip nabza göre şerbet vermemiz olabilir bunun sebebi. Gerçi, bence bu kadar basit değil, yoksa BJK stadı VIP salonunun içkilerini biz verirken beni orada kimse dövmedi mesela. Ve inanın benim olduğum ortamda maç seyreden erkeklerin içinden engellenemez bir beni dövme duygusu geçer.
    Nisem bu akşam BJK-Macabi maçı vardı stadda akşam 8 de başlayan. Ben de as usual tükkandan aforoz edilmiştim maç sebebiyle. Ama gel gör şeytan dürttü ( seviyom ben şeytanımı ) ve oğlumu traş olsun diye her zamanki berberine götürmeye karar verdim. Sebep: okul açılacak. Gelişme: berber tükkanın yakınında. Sonuç: içerisi yoğun diye ister istemez ben kasaya geçiverdim.

    Akabinde...

    *** Bir kaç kişi ellerinde bazı stickerlarla girdi ve ben niyeyse atladım" aaa bizde hiç vitrin stickerı yok, hadi verin bakalım beğendiklerimi " diye. Çocukların yüzlerindeki inanamaz ifadeyi bana sonradan anlattılar. Hele seçtiğim bir tanesini oğlanın birine "hadi yapıştır sen bunu vitrine" demişim, oğlan orada hıkkadanak gidiyormuş.
    *** Çook sarhoş oldukları halde benle kredi kartı mı nakit mi pazarlığı yapan bir kaç kişiye küfretmedim. Aşıyorum kendimi..
    *** Dal çarşaf ( bunu bilenler bilir bilmeyenlere ben anlatmayayım) satmadığımız konusunda ciddi bir polemik yaşadım. Gerçi bana göre polemik, öbür tarafa göre başka bir şey.
    *** Maç 5-1 bitince hepsi pek bi sevindirik olup bunun benim vitrine sticker koydurmamla alakası olduğuna inandılar. Evet bu futbol taraftarları takım gözetmeksizin beyin özürlü bence. Neymiş bunca yıldır ilk defa izin vermişim.

    Pazartesiye de maç varmış, şimdiden nasıl sticker isterim önerileri iletildi bana. Ya olum bi gidin manyakmısınız?

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. d@phne says:

      bence sen maç günleri dükkana gitmemeye devam et :D

    2. Sis says:

      evet evet kesinlikle gitmemeliyim maç günlerinde:D

    3. su says:

      insanın kendini bilmesi ne kadar güzel ayol :D

    Siz de Yorum yapın