Ay Hanımın Mavi Sureti

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    Ay Hanımın Mavi Sureti
    Yazarı : Hepgül Özdemiroğlu
    Yayın Yılı: 2002
    Sayfa Sayısı: 128 sayfa
    Dili: TÜRKÇE
    Türü : Şiir

    Daha önce buradaki yazımda sizlerle bir ses tanıştırmıştım. Hani internette vs başka izini bulamadığım dediğim. Araştırmacı bir ajan olaraktan tabii ki kafam bunaldıkça yine el attım bu konuya. Ve bakın bulduklarım.

    Bu aslında başlığa adını veren kitaptan bir şiirden yazılmış bir şarkı. Şiirin sahibi, Bestecisi Atilla Özdemiroğlu' nun eşi. Bu ve kitaptaki bazı başka şiirler burada okuyabileceğiniz Gönderilmemiş Mektuplar adlı film için yapılmış müzikler.



    Önceki yazıma konu olan Meral bu filmin müzikleri için Atilla Özdemiroğlu ile birlikte çalışmış. Yalnız burada hanımın myspace linkinde dinlediğimiz "sonsuz aşk" şarkısı ile ilgili bir çakallık çıkıyor ortaya. Benim Levent Yüksel sandığım ses aslında Olgun Şimşek' e aitmiş. Ve bu ikili hiç bir zaman birlikte düet yapıp bu şarkıyı söylememişler. Olgun Şimşeğin sesi olan kayıt bir TV dizisi olan Beşik Kertmesi' nden alıntı ve orada da zaten düeti Meltem Cumbul ile birlikte yapmış. Bizim tatlı su kurnazı Türk hatunumuz ( nam-ı diğer Seyrüsefer ablamız) gündemde olan ses kaydının üzerine kendi şiir okuyup sanki kendisi söylemiş gibi nete sunmuş. İşte bu yüzden sanırsam başka hiç bir izi emaresi bulunamamış.

    Neysem sonuçta şiir güzel, kim söylerse söylesin şarkı da güzel. Filmi ise seyretmedim hatta haberim bile yoktu ama izlenecekler ajandama aldım. Dizi ise benim için umutsuz vaka, ben kolay kolay dizi seyredemiyorum.

    He bu arada ben telif haklılarından falan da değilim, yani bu yazıyı yazmamla bana bir kazanç vs olmayacak. Az önce dolaylı sorulduğu gibi " bana giren çıkan bir şey yok; ben sadece bir şey gördüm, beğendim, araştırdım, sonucu yazdım". Sağlıcakla yani...

    SONSUZ AŞK

    Günaydın...
    Güneşi tekrar , beraber görebileceğimiz için
    Güzel gözlerin , tatlı sözlerin
    Beni gerçekten seven kalbin
    Bir baş yukarda tutan aşkın için,

    Günaydın...
    günaydınlar olsun sana
    Sevgimiz sonsuz,
    Aşkımız bereketli olsun
    Bu deniz yolunda
    Kayığımızın altında her daim bir karış su bulunsun
    Rüzgarlar herzaman meltem
    Dalgalar fındık kadar olsun
    Güneşimize kem göz değmesin
    Ay eksik olmasın üstümüzden
    Sevgim kalbin üstüne,
    Şans ve bereket başın üstüne olsun...

    Hepgül ÖZDEMİROĞLU


    Bu aşağıdaki de diziden Olgun Şimşek ve Meltem Cumbul kaydı olan müzik.


    One Response so far.

    1. Nazannesi says:

      Günaydın..
      Çok hazırlıksız yakalandım, hiç beklemiyordum.. -ne bekliyorsam.. ;) -
      Şiire ayrı, şarkıya ayrı.. Offfffff...

    Siz de Yorum yapın