Sevgili Gününüz Batsın

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Yarından sonra bu işkence bitiyor bir sene için. Gelinen noktayı aşağıdaki resim anlatıyor, benim bir şey yazmama lüzum yok.Hani bunu hediye diye alanın da kabul edenin de...


    11 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Bende bugün ünlü bir firmanın yolladığı "sevgiliye romantik hediyeler" konulu mailde, kırmızı kulplu tepsi görüp dumura uğramış durumdayım. Tepsi ya tepsi, başka hediye mi kalmadı sevgiliye alınacak, hem de kulplu. Kulp biyerinize girsin diyecem terbiyem müsaade etmeyecek (iyi ki demedim ha:) Romantık hediye kulplu tepsi, üstüne de kalpli peynir koyup götürmeli. Annemin eski komşusunun deyimiyle: "Sevgililer gününüz başınız yesin:)))"

    2. Sis says:

      Ahahha iyi fikir tepsiye bu peyniri koyup hediye etmek. Biz bugün şunu tartıştık, acaba yeni kaşar mı var içinde yoksa eski kaşar mı:D

      İyice suyunu çıkardılar.

    3. Az kaşardan tost, çok kaşardan dost, kalp kaşardan Sevgililer Günü hedayesi olmaz Sis'cim. İster taze, ister eski olsun:) Ayak kokulu bir Hollanda peyniri daha uygundur zannımca:))

    4. Niçin yalnız kuyumcular kazansın ki. Peynircilerin de canı yok mu.(dedim ve çayımı almak üzere mutfağa gittim başka bir işe takıldım döndüğümde bi de baktım ki hala burdayım.)
      Eh bari sevgililer günün kutlu olsun :)))

    5. su says:

      leylak dalı;bayıldım ben bu kırmızı kulplu tepsiye :)) öyle bir .ıyar da ben istiyorum :p

    6. Sis says:

      Leylakcım ayak kokulu hollanda peynirine taptım. Süper fikir :DD

      Asucum,
      aman kutlama benimkini.Ben yarını atlatma derdindeyim iyice sıyırmadan.

    7. Senin benim esprilerimi ciddiye almak gibi bir alışkanlığın var. Ciddi kutlamadığımı anlatmak için daha çok gülen bi surat yapmam lazım galiba.
      Şaka bi yana yaw benim mail adresimi postun neresinde gördün. Korktum şimdi.

    8. Sis says:

      Asucum sanırım posttaki resmi değiştirmişsin. Dün baktığımda resim zoomlanabiliyordu ve tüm detayları görebiliyordum. Şimdi zoomlayamadığım için göremiyorum. Ama belki blogger profilinde de görmüş olabilirim ki şu anda yok.

    9. Tabii seni okuduktan sonra resmi küçültüp sabitledim. Ama elimdekini zoomlayp inceledim ben anlayamadım.
      Blogger profilim hep aynı. Neyse uyardığın için saol.

    10. Meraklı says:

      ''Az kaşardan tost, çok kaşardan dost, kalp kaşardan Sevgililer Günü hedayesi olmaz'' yorumunu çok tuttum Leylak Dalı :DDD Binaenaleyh topunuzun sefgülüler gününüz mübarek ve hayırlara vesile olsun....

    11. evrim says:

      Naz'a alsam kesin hepsini yerdi.. :)))

      Hepimize geçmiş olsun!

    Siz de Yorum yapın