Başlık Bulamadım 2

    Yazan: su Etiket: »
    Beğeniler


    Çok sayın Patron Sis;biliyorum işleriniz yoğun, ancak yine biliyorum ki siz bir gece kuşusunuz.İşte bundan dolayı buraya yazdığınız gönderilerin derhal ve ivedilikle,bir an önce,olmadı immediately tekrar başlamasını tüm çalışanlar ve okuyanlar adına rica ediyor,sizi saygıyla selamlarken birde kel alaka bir karikatürü bonus olarak koyuyorum efendim.

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Aynı fikirdeyim. Eyteraa hadi gel artık.

    2. Sis says:

      ehehehu şekom,delü kadın :)))

      Asucum eyteraa de mi :D

    3. Meraklı says:

      Tadından yenmeyen yorum ve yazılara hasret kaldık hakket, en derin hislerimize tercüman olduğun için sağolasın sucuum, sevgili patron Sis bekliyoruz efenim, bence de eytereaaaa :D

    4. Güzel karikatür :)))

    Siz de Yorum yapın