The Chronicles of Duman VOL 4 Özlediniz mi Beni

    Yazan: Duman Etiket: »
    Beğeniler


    Annem çok üzgün bu aralar. O bazen eve getirdiği ve şerrimden evde barındıramadığı kardeşe araba çarpmış. Ameliyata alınmış,çenesine platin falan takacaklarmış. Önce bi hehöyttt dedim sevindim rakibimden kurtulduğuma, ama sonra baktım ki bi gece sabaha kadar ağladı kadın; utandım kendimden. Umarım o sürücüler daha dikkatli olur, umarım bu salak sokak kedileri kendilerini yola atmaz ve umarım Korsan kardeş iyi olur. Hem annemi bi arkadaşına derken duydum; dedi ki eğer sağ kalmayı başarırsa öyle dükkanda sokakta falan bırakamazmış artık, eve getirecekmiş. Korsan kardeş iyileş hem de çok iyi ol e mi... Valla eve gelirsen söz saldırmicam. Bi de sanırım artık anlıyorum; her ben balkon demirine zıpladığımda bu kadın niye çığlık çığlığa beni aşağı çekiştiriyor. Galiba bana da bi şey olursa diye korkuyor. Yannız burdan anneme bi lafım var. Okucak biliyorum, ne de olsa kadının blogu burası. Hani sen Korsanı görmeye gitmiyosun ya yine ağlamayım diye; ya o da seni bekliyosa, ya bi dokunman bi gıdısını kaşıman ona iyi gelecekse? Sen alt tarafı yine ağlarsın iki gün boyu şiş gözlerle dolaşırsın ama ya ona hayata tutunma azmi verirsen ona dokunmakla? Sen düşün bi bunu anne.

    Nisem sizle bu kadın paylaşmamış son filmimi. Ben koyayım dedim. Diğer filmlerimi de bekleyin ciyerlerim.



    Bu sıcağın da taa AMK yani. Sanırsam doğa ana ya da baba her kimse bizler gibi üzerinde postuyla yaşamıyor. Öptüm patilere değen parmak uçlarınızdan sevgili insanlar.

    7 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Caanım duman' cım. Tam da senden beklediğim gibi asil davranıyorsun.
      Bizler annelerimiz için her türlü özveriye hazır mahlûklarız. Sana nankör diyen insanlar dönüp aynaya baksınlar. Umarım korsan atlatır ve yanına gelir.
      Annem başımda. Fazla bir şeyler yazıp anneni bunaltmamdan korkuyor zaar.
      Bu ara benim de sıkıntılarım... Tamam yaw vurma elime kestim...

    2. Vladimir says:

      Korsan bir an önce iyileşsin inşallah. Duman da ilk başta belki yadırgasa bile bir arkadaşa alışır kısa sürede. Evin hakimi o gibi görünüyor Korsan duruma adapte olduğunda sorunda kalmaz sanırım.

      Bu arada Duman ne kadar oyunbaz öyle, çok sevimli. :)
      41 kere maşallah :)

    3. Melange says:

      Korsan iyilesir umarim en kisa sürede..
      Ama sende artik iyi davran hayvana, zaten badireler atlatti bi de sen vurma tepesine..

    4. Meraklı says:

      Dumancım öncelikle pek güzelsin 41 kere maşallah....Korsana acil şifalar diliyorum, annen de ağlamaz inşallah artık, sen de korsana iyi davran emi kuzum, garibana vurmuş zaten vuran, sen barim sar sarmala şefkat göster lütfen....hadi öptüm seni...

    5. Duman says:

      Paçoz ablacım, sen iyileşmeye çalış bir an önce. Şu sıcaklar azalsa rahatlarsın belki.

      Vladimir abi annem bana oyuncu yerine kuduruk diyor aslında. Bi de çok ısırıyomuşum.

      Melange abla valla söz verdim kendime,eve gelirse hiç bi şey yapmicam.

      Meraklı ablacım,çoğ güzelim de mi. Ama annem duymasın şımarıyomuşum birileri beni sevdikçe. Söz dedim ya valla iyi davrancam korsana.

    6. Bayıldım kediye yahu çok ehlikeyf yani :)))

    7. Sis says:

      Sorma Bolat abisi, pek keyif düşkünüdür.

    Siz de Yorum yapın