Yağmur Olsa...

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Sıcaktan hala uyuyamamış esmeyen balkonumda serinlemeye çalışırken hadi sanal da olsa serinleyeyim dedim. Resimlere bakarken sevdiğiniz bir şarkının yanısıra Buradaki linki de başka bir sekmede açıp şarkıyla birlikte dinlemenizi şiddetle öneririm.Benim seçtiğim müzik ise aşağıda.










    8 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Vladimir says:

      3 gün öncesine kadar beni sinir etmiş olan yağmuru şimdiden özlediğime inanamıyorum. Resimler ve müzik için teşekkürler :)

    2. AsOrTiK says:

      harikasınız, özlediğim yağmur sesi ve görüntüsü iyi geldi bu sıcak, çok sıcak günlerde...
      ara ara bakmak ve dinlemek lazım:) teşekkürler:)
      sevgiler

    3. Sis says:

      Vladimir sorma daha evelki hafta sel şeklinde yağan yağmura söylenirken bak şimdi ahh noolur yağsa diyoruz. bizi kadir kıymet bilmez insan kısmısı bizi :D

      Asortik yağmur sesi efekti veren site hele çok esaslıdır :)

    4. evrim says:

      Yanlis saatte baktim, yarin bir kez daha okuna..

    5. Sis says:

      Ahahaha Evrim, iyice sıcakladığında gel geri :D

    6. ders çalışmaktan sapıtmış olan bana bile iyi geldiğine göre:)

    7. Meraklı says:

      Müzikle birlikte ilaç gibi geldi valla :), ne diyim sağolasın.....

    8. Sis says:

      Guguk kuşu ders çalışmak mı,iyyy kolay gelsin.

      meraklı yağsa şimdi kendimi altına atsam ne güzel olur.

    Siz de Yorum yapın