BSG Vol 8

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Sıcaklar malumunuz. Benim evde klima sadece salonda var. Klimayla uyumanın yarattığı sağlık sorunlarına olan inancımdan klima sadece salonda var. Ki geçenlerde bunalıp salonda klima açık uyumam ve ertesi gün boyunca tuvaletten çıkamayıp finali kusmakla yapmam da bunu doğruluyor zaten. Ama evde salondan şöyle sokak kapısı antresine ordan da odalara açılan koridor başına geliyorsunuz ya, hah tam o noktada işte insanın içinden "Allahım sana geliyorummmmm" diye çığırmak geliyor. Yani bi sıcak bi yapışkan bir hava evin içinde.

    Tabii ki evin o tarafında kedinin aşağı uçmasını sağlamayacak her tür pencere açık. Yani hocam nası açık? Tel sinekliği olan pencereler ardına kadar, diğerleri vasistas pozisyonunda açık. Balkon kapıları açık bırakılamıyor adam balkondan 5ci kattan aşağı uçmasın diye. İşe yaramıyor tabii bu açıklıklar. Bu akşam mesela işten dönünce bi balkona çıktım; ehh arada esince ohh dünya varmış dedirtiyor hava. Hadi yerleşeyim balkona dedim. Hava karanlık, mumlar benim ileri astigmat gözlerimi daha beter ediyor, mecburen balkonun tavan ışığı açık. Bir saat geçmedi bile tüm kanatlılar ışığa hücum etti. Bu denyo Duman da uçan kaçan her şeyi avlamaya takık olduğundan başladı bi o duvara zıplamaya, yok ardından balkon demirine sıçramaya. En son havada uçan irice bir hayvanat için balkonun ortasında yaklaşık 1.5 metre yüksekliğe öyle bir zıpladı ki hani az çark yapmış olsa aşağı düşecek o derece. Binbir lanet okuyarak mutfağıma ve vantilatörüme geri döndüm. Salonda niye oturmuyorum, çünkü sevgili oğluş bey o salonda 5+1 ses sistemiyle bağırta bağırta PC oyunu oynuyor.

    Haa bu arada oğlum salonu ve annesini keşfedeli odasında uyumuyor. PC oyunu bitince salonda kanapeye yayılıyor, nasılsa anne kıyamayıp saatte bir gelip klimayı 15 dakikalığına açıyor. Adam serin serin uyurken ben de kendimi diziye vurdum mutfakta. Yeni bir yerli diziye sardım. Star TV de yayınlanan İşler Güçler adlı komedi dizisi. İkinci bölümünü açtım keyifle hatta arada sesli gülmemi engelleyemeden seyrediyordum ki!!!! Net kaput!!!

    Bildik modem resetleme, pc sorun çözme yöntemlerini falan denedim ama cıkss. Kullandığım bir diagnostics programı var onu çalıştırdım, bana dedi ki sorun sende ya da modemde değil servis sağlayıcında. Hadiii abi TTnet müşteri hizmetlerini aramak bir kabus. Ama aradım. hay aramaz olaydım. Bir kere net bağlantınızda onlardan kaynaklı bir sorun varsa o müşteri hizmet elemanı hayatta bağlanmaz, kazayla bağlancak olursa da yüzünüze kapatır. Dizi bi yandan aklımda, peh peh peh diyerek gülüp eğleniyordum bi anda nasıl sinir bastı anlamadım. Transa girmiş gibi işe yaramayacağını bildiğim halde habire arıyorum müşteri hizmetlerini. O yetmiyor 3G bağlantıyla twitterdan tacize çalışıyorum.

    Sonuç:
    Şu anda sabah beşe geliyor. Ben müşteri hizmetleriyle konuşmayı başaramadım, twitterdan atılan mesaja da cevap alamadım ama internet bağlantım geri döndü. Uyku mu?? Hahaha o ney lan!!!

    Sıcağı geç, aşağıda yarattığı insanların hâlâ yaşadıklarını unutup onlara cehennem demosu yollamış yaratıcıyı geç, duyarsız ve tekel olmanın rahatlığı içinde terbiyesizliği ele almış kurumları geç; ulan kedi nasıl sabit fikirli bi hayvansın ki sen, hala aklın balkondaki uçan haşaratta ve balkon kapısını tırmalıyorsun?? Bi de TTnet allah belanı versin. Az kaldı az Kasım ayına ve senden kurtuluşuma.



    Peh peh peh
    Ne gada tatlı, bi o gada farklı.
    Peh peh peh
    Ne gada da pişkin, hayata ilişkin
    Ne gada da ne gada ne gada da ne gada
    Ne gada da değişik, bir o kadar da ilginç
    Yakalamayabilirsen üzülme sen
    Hayatım olmuş işler güçler

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Melange says:

      Son paragrafin müthis bir durum özetiydi :))

      Hic seyretmedim Isler Gücler'i, zaten Yalan Dünya tatile girdi diye üzülüyordum, ona bakayim bari :)

    2. su says:

      o dizi benimde takibimde birde şu şeyi sevdim,dur neydi la? ha çıplak gerçek..ilk 2 bölüm sıkmadan izlettirdi ama henüz yorum için erken....

      pencere kapı işine gelince,bendede her cam ve balkon kapısında sineklik var ama kedi milletinin şapşallığına güven olmadığından yinede tetikteyim çünki geçen gün sinekliğin dışında olan avını yakalamak için deliren kızım bu seferde sinekliğe takıldı kaldı.manyak sanki etinden et koparıyolarmış gibi bağırdı durdu.sonuç olarak,işe giderken tüm evin camları kapatılıyor,akşam eve girmek kabustan beter.ne o ? sinekliğimiz var !balkonda yanında otururkende aynen dediğin gibi bir sinek yada kuş geçiyorsa bu salaklar o an nerde olduklarını unutup boylarının 4 katı sıçrama hareketi yaparak kendilerinden geçiyorlar.yok anacım kedi beslemek akıl işi değil :D

    3. su says:

      ha buda sıcaklardan bıdı bıdı edenlere :)))

      http://imageshack.us/photo/my-images/32/31475744173112251677836.jpg/

    Siz de Yorum yapın