O Benim Kahramanım

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    O bir He-man, Bat-man, Pac-Man, Mad-Man
    Yanında duracağım ben
    O bir He-man, Bat-man, Pac-Man, Mad-Man
    Yanında duracağım, hep onun olacağım, yarısı olacağım ben

    5 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Güsseelll. Hadi hayırlısı:)
      Şaka bi yana coşturdu, keyiflendirdi,
      Pazarımı şenlendirdi.

    2. su says:

      bayıldımmm :))) gönderiyle ilgili resmede bayıldımm ;)

    3. ne güzel günlerdi ah çocukluğum ahhhhh

    4. Unknown says:

      Merhaba,

      Blog yazarlarını da yakından ilgilendirdiğini düşündüğümüz e-kitap anketimize katılmaya sizleri de davet ediyorum. Anketimizde blog yazarlarına özel sorduğumuz var. Sadece 45 saniye gibi kısa bir zamanı alacak olan e-Kitap anketimize katılın! Anketin sonunda e-kitap hediyeniz mailinize gelsin.

      Anket link adresi: http://dbookmarks.com/redirect_9886/anket-mail/
       

      Necip Erhan Üzümcü
      DBOOKMARKS
      http://dbookmarksblog.blogspot.com/

    5. Şiiirin Babaaaaa :)) efenim ben de son postumda naçizane bir kahraman ekledim bilginize :)

    Siz de Yorum yapın