Kullanın

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Az önce yatağında uyuyan oğluma baktım, ayak ucunda serilmiş yatan kediye de. Bu arada saat sabah 4. ben uyuyamıyorum beynim durmadığı için. Güya dizi seyretmeye çalışıyorum, ama bir kaç dakikada bir diziyi durdurup haber kanallarına bakıyorum.
    Kafayı sıyırmaya başlamış da olabilrim. Ama bu gün 24 saat çığırtkanlığı yapılan şeyler bana fazla gelmeye başladı. Savaş mı çıkacak; meslek lisesine puanı yetmeyenleri zorla İmam Hatip Liselerine kaydediyollamış, yok şikayet olmuş açığa çıkınca geri adım atılmış; İkinci bi top mermisi düşmüş Hatayda; Özal zamanında demiş ki " kazaylan bi kaç top mermisi düşüverir Suriye tarafına"; Kasımpaşalı ağalarımız savaşa yollayacakları çocukların kararını o çocukların ana-babasından gizli saklı oturumlarda karar veriyormuş; sınırda mayın temizleme ihalesi mahkeme kararıyla İsraile verilmemiş de top mermleri ya da ne haltsalar TSK tarafından temizlenen bir kaç km dahilindeki Akçakale'ye düşmüş, Hatay Yayladağı'nı ne zamana saklıyorlar acaba.

    Ya blogu hepten isyana, siyasete döndürdüm farkındayım. Ama niyeyse içimden bu ara başka bir şey yazmak gelmiyor.

    Bu alttakiler İstanbuldaki ölüm yasasına hayır eyleminden. Darısı bu pazar Ankarada yapılacak olana.


    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Vladimir says:

      Yönetenler halktan, halkın gerçeklerinden koptu uzun süre önce. Şimdi de savaş taçeronluğuna soyunuldu. Büyük ülkelerin kışkırtması ile atacaklar bizim resmen harbin göbeğine.

      Sakallı sakallı meymenetsiz beyinsiz heriflerin mıymıntı laflarını saçıyorlardı dün gece tv ekranlarından. Vay efendim toprağına top düşmüş vatandaşı ölmüş bir ülke karşılık vermez ise eğer ne düşümnürlermiş, güçüsz ülke derlermiş. Lİbya'da ABD Büyük ELçisi ve bi rkaç elçilik çalışanı linç edildi, ABD tpesine inebilirdi Libya'nmın yapmadı. Zanlıların peşine düştü, nerede yakalndılar* Türkiye'de..

      Suriye ordusunun üst düzey generalleri yabancı TV kanallarının programlarına çıkıp ropörtaj veriyorlar, nerede? İstanbul'da. Adamlar bizim ülkeden ordu koordine ediyorlar. Bunun için de var mı tezkere?

      Çok feci bir rezaletin içinde kaldık. :(

      Vatandaşlarımız öldü diye savaş çıkartma meyillisi bu insanların hiç biri neden diye sormuyorlar. Neden mesela Mavi Marmara gemisini İsrail'in uyarılarına rağmen hem de defalarca yazılı uyarıya göndermeyin ateş açarız demsine rağmen yolladılar. İsrail dediğini yaptı... Kimse vay neden o vatandaşlarımızı göndermediniz, durduracak bir şey yapmadınız demedi..

      Şimdi de, günlerdir top atışı varmış topraklarımıza dopğru neden akıl izan beyin sahibi bir adam çıkıp da bomba düşüyor insan tepesine düşerse ölür, hadi buraları boşaltalım diye eyleme geçemiyor?

      Tablomuz çok hoş şahane olduk yalnız makamlar oryta oturup masa üzerinde makam sahipleri parmak tıklatsın beş vakitte bir de namazını eda ediversin diye doldurulmuş gibi, hiangi konuya el atsanız yaldızı hemen dökülüp gerçek olanca nadanlığı ile sırıtıyor altından.

      Ya ben çok sinirleniyorum...

      Üzülüyorum hem .(

    2. Çok haklısın. Kafese kapatılmış, eli kolu bağlanmış gibi hissediyorum kendimi olan biten karşısında...

    3. Adsız says:

      Bosuna uzulup agitlar yakmayin.

      Sol gorusluyum, universitede dayaklar yemistim kucukken, yorumdan once bunu koyayim ki hangi cerceveden baktigim anlasilsin.

      Karar dogrudur. Maksat, Mehmetcigi yem etmek degil, bazi sinirlarimizi ehlilestirmek icin bordo berelileri PKK'yi yok etmek uzere gorevlendirmektir.

      Savas felan olmayacaktir. Metin olunuz.

      KIRMIZI ADAM

    4. Sis says:

      Vladimir,
      üzülmek ve sinirlenmek o kadar haklı ki..

      Sezer,

      kafeste kapatılmış,işte bu doğru tanımlama.

      Kırmızı Adam,
      Hoş geldin İstanbuldan doğru. savaş olmasa bile bu söylemler doğrultusunde verilen ödünler,dönen hesaplar ( ki hiç biri bu milletin hayrına değil, eminim) bile yeterli zararı verecektir.

    Siz de Yorum yapın