Davaynan Tencereylen Özgürlüğe Müziğin Yolu

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler

    Bir yazıya başlamıştım, neler yaşadım-gördüm diye. Sonra fark ettim ki ne bu yaşanıp görülenler bitecek ne de sözle-yazıyla anlatmak işe yarayacak. Facebook hesabımda düzenli bir başlık açmıştım. " Her devrim kendi kültürünü yaratır" diye. O başlığı burada daha geniş kapsamlı yazayım, dinleteyim ki biraz ruhlarımız dinlensin dedim. Ama o kısımdan önce bu videoyu izleyin. Akabinde müzik sizi bekler.




     


    5 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Cessie says:

      Ben de bir ekleme yapmak istiyorum:
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OO_wYd1tK0o#at=67

    2. İnternet bağlantım kesikti. Bu arada bu güzel derlemeyi atlamışım.
      Gençler güzel.Müzikler kaliteli.Tespitler olağanüstü. Post modern protesto.
      Not: Abim hayatta olsaydı soluğu Taksim' de alır çok sesli müziğin ortasına atlar bas-bariton sesiyle aralarına katılırdı.

    3. Sis says:

      cessie hemen ekliyorum yazdığını da.

      asucum,
      böyle müzikle direnen yaratıcı gençliğe gazla tomayla darp edilmesi en çok iç acıtıyor.o güzel ruhlar nasıl atlatacak bu travmayı acaba.

    4. Mukemmel bir paylasim..cok sevdim cook..Ve bunlara yapilan onca eziyeti dusununce icim acidi yine..Umarim atlatacagiz ..

    5. Karanlık ve sisli günlerin geçip, güneşli aydınlık günlerin geleceğinden şüphem yoktur. Dostlukla...

    Siz de Yorum yapın