Mezuniyet

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Babamın görevi gereği tüm ilk,orta,lise hayatım bölük pörçük geçti. Hiç bir okula ait olamadım. Mezuniyet törenlerime gitmedim ya da adet yerini bulsun diye gittim. Oğlumunki ama bir başka keyifti. Ve evet ağladım, noolmuş?

    Biriken yazılar sırayla yazılıyor. Mezuniyet tabii ki şimdi değildi, Haziran ayındaydı.

    6 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Kağan' a lise ve tüm öğreminde başarı, uzun ve mutlu bir ömür, annesine da (illa akacaksa) sadece mutluluk gözyaşları diliyorum.

    2. Oyy kutlarım, darısı tüm mezuniyetlerine, annesine sevinç gözyaşları akıttırıp kahkahalar attırarak :)

    3. Hayırlı, uğurlu olsun mezuniyetiniz. Öğrenim hayatında başarılar diliyorum.

    4. Sis says:

      teşekkürler iyi dileklerinize :)

    5. Oglunuzu kutluyorum, yeni okulunda ve tum ogretim yasaminda basarilar diliyorum..Gozyaslarimiz hep ogullarimizin mutlulugu icin olsun:)

    6. Tolga says:

      kağan'a başarılar diliyorum:)

      ütopik olsa da anarşist yazı dizinizin güzel ikinci bölümünü bekliyorum.
      sevgiyle.

    Siz de Yorum yapın