27.12.2013

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Yılbaşı hazırlığı bence... Bilinmez, süper bir yılbaşı hediyesi verebiliriz tayyoşuma.











    Yazının burasına kadar inenlere bir dip not...

    Bir tür kullanılma, bir tür karışıklık var bu işte artık. Akşam 19 (ki Taksim Dayanışmanın yaptığı eylem çağrısı saati buydu) öncesi Taksimde toplanan bir dolu abuk grup ve bayraklar vardı. Zaten o prokovatif ortama polis anında uyarı yapmaya ardından da müdahaleye başladı. Ve o bayraklı gruplar ortadan kayboldu.

    Ben artık sokağa içimde şüpheyle çıkyorum. Bir şeylere alet ediliyor o güzelim gezi ruhu :((((

    7 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Haklısın. Beklenen bir durumdu bu açıkçası.

    2. Sis says:

      @sezer,
      Çok hem de çok büyük sorular var sokakta.ama kesin olan bir şey.özlemişiz la gazı:)))

    3. alanaycığım gezi de böyle olmuştu pislik apo canisinin b...k resmini taşıyanlar vs. yok ibneler yürüyüşü yok nonoşlar yürüdü içine ettiler bu işleri başıboş bırakmamak şart yürüyüşü kontrol edecek görevliler şart...
      kucak dolusu sevgiler

      not: tayyip in bir fotosu vardı, tıpkı Hitler'in son günlerdeki haliydi

    4. pardon alanaycığım diye yazmışım...onun blogunu tıklarken de noreply yazar oradan karıştırdım sanırım çok özür diliyorum..:(

    5. Sis says:

      sevgili bücürüğün annesi,
      Seni bilmem,ama benim sokağa çıkıp direnmemin sebebi ( gezi öncesi de kendi çapımda STKlar bünyesinde bir şeyler yapmaya çalışırken) tayyip ve arkasındaki AKPnin her tür özgürlüğümüzü kısıtlamaya çalışmaları, bunu yaparken ne düşüneceğimize bile karar verme çabaları, ama kendi bünyelerinde her tür yolsuzluk, faşistlik vs vs nin olmasıdır.
      Açacak olursam eğer bizi onlar bunlar çapulcular faiz lobisi diye ötekileştiren bir diktatöre karşı çıkarken bizimle yan yana direnenleri nonoş-ibne diye ötekileştirirsen ondan ne farkımız kalır?
      Kaç çocuk yapacağıma nasıl giyineceğime sen karar veremezsin diye direnirken o yürüyüşü ( ki bahsettiğin yürüyüş değil bir halk direnişidir,sokakta polisle göz göze gelip üzerine gelen gaz fişeğinden kaçmadan ancak yürüyüş diyebilir insanlar buna) gözetleyecek denetleyecek çobanlar koymaya kalkarsak farkımız kalır mı tayyipten sence?
      Senin de çok sevdiğin Atatürk'ümüzü her fırsatta itibarsızlaştırmaya çalışırken tayyip, sadece cinsel tercihi farklı olan birisine ibne diyerek biz onu itibarsızlaştırabilir miyiz sence?
      Geziyi anlamak biraz zor biliyorum. Belli kuşaklara belli normlara tıkılıp kalmış insanlar için hele zor ötesi. Ama anlayan ve sizler için dahi sokağa çıkan bizleri lütfen sizler de ötekileştirmekten vaz geçin.

    6. su says:

      Evet gezi ruhunu bazıları gerçekten hala anlayamamış !

    7. Sevgili sis,
      Öncelikle cevabını geç gördüm, bloguma fazla giremiyordum, o yüzden geç cevaplıyorum kusura bakma..

      Sanırım ya ben kendimi iyi ifade edememişim,
      ya da siz beni iyi anlayamamışsınız...

      Ben sokağa tek bir şey için çıktım. Hükümeti ve yaptıklarını protesto etmek için.
      (bunları tek tek anlatmıyorum TSK yı iftiralarla içeri atmaları, pkk yı ise başımıza çıkartmaları, andımızı kaldırmak dahil Türk'lüğe, Atatürkçülere hatta Atatürk'e adeta savaş açmaları) dahası da var ama dedim ya tek tek anlatmıyorum uzun sürer ilk aklıma gelen ve en önemlileri bunlar. Şimdi bu sebeplerle yürümek başka şey. Nonoşların nonoş hakları için yürümesi başka şey. Bu saydıklarımı protesto etmeye mi geldiler yoksa üzerlerinde, kafalarında kırmızı sütyenler, yeşil donlar, yarı çıplak, oralarını buralarını açarak Silivri'de suçsuz yere yatan komutanlara destek mi oldular? ! ! Ha yeri ve zamanı bu muydu? Yani başka bir zaman kendi nonoşluk hakları için yürüyebilirler, ama "hazır millet ayaklanmışken biz de araya girelim şekerim' bana göre değil. Tersine her şeyi sabote ettiler kusura bakma yürüyüşün içine ettiler, gazeteler Kemalistlerle, apo posteri açanlar birbirini kucakladı gibi olmayacak hikayeler yazdılar! Olay pkk'lılara yaradı! Kemalistleri rezil ettiler! (tabii buna inananlar açısından söylüyorum ben zaten inanmadım böyle bir Hollywood senaryosuna) neyse ben sanırım anlatamıyorum...

    Siz de Yorum yapın